[ LUGOS-ORG ] CDji, preorder, tisk ali burning?

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Aug 14 21:44:54 CEST 2001

On Tue, Aug 14, 2001 at 12:09:28PM -0400, David Klasinc wrote:

> Jaz bom zdaj samo na kratko povedal se pluse in minuse vseh treh moznosti.
> Ce jih sami stancamo, lahko kar takoj zacnemo, da bomo nastancali 3000 cdjev
> do zacetka infosa. Na sejmu bodo vrste, ljudje bodo nejevoljno cakali in
> godrnjali zakaj sen imajo CDja.... To je najbrz najcenejsa varianta za denar
> in najdrazja za zivce nase in od nakljucnega obiskovalca.... :)

Na sejmu v glavnem naj se ne bi snemalo CD-je (ni prostora),
pred sejmom se pripravi toliko CD-jev,
kot se pricakuje da se jih bo sigurno prodalo.
Med potekom sejma se glede na prodajo posname se dodatne CD-je
v glavnem zunaj sejemskega prostora, pa tudi na samem sejmu.

Nikoli ne mores predvideti, koliko CD-jev se bo prodalo.