[ LUGOS-ORG ] Kaj potrebujemo za Infos?

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Tue Aug 14 13:38:10 CEST 2001

Kot ti je znano, so tudi v matematiki omejitve s katerimi se (*se) ne sme
izvajati operacij. Deljeno z niclo ali pa mnozeno z neskoncno. Takrat se
vcasih uporablja limitni racun.
To pripombo sem dal zato, ker to ni neka partijska (strankarska) lista ampak
tehnicna. Tehniki se pa izrazamo kolikor toliko natancno in glede na
razmere.

pp Drago