LiFe8 - prijavnica

Alenka Razpet alenka.razpet at ijs.si
Tue Apr 3 08:34:27 CEST 2001

Živjo!

Na LiFe straneh sem opazila par drobnih napak, ki bi jih bilo dobro
popraviti:

- pri organizatorjih sta vsaj dva priimka narobe zapisana:
  David Glumač je verjetno David Glumac
  Boštjan Muler (pa dve pikici na u :) je v resnici Muller

Poglejte se ostali, če je vaš priimek prav napisan...

- pri lokaciji je napaka, kjer piše kliknite na sliko za povecavo
(manjka strešica)

-v razdelku fotofrafije je nalov Fotogrfije

Verjetno je še kje kaj narobe...

Pa še tole, Nejc: tudi logotip od RAM 2 lahko malo pomanjšaš... Jaz sem
na plakatu velikost logotipov priredila glede na razrede, ki jih je
poslal Rok.

Lp, Alenka