[ LUGOS-ORG ] Stran in StudioD

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Apr 8 15:41:31 CEST 2001

Na 07 Apr 2001 09:37:15 +0200, je Nejc Novak zapisal:
> re
>
> To je radio (studio...).
>
> Reklamni bloki OK... po mojem pa bi bila kontaktna oddaja full v redu. Tko
> damo enga, ki bo malo predstavil Linux in GNU, pa Lugos in pa kaj se bo
> delalo na LiFu. Samo za dolzino se povej, pa grem jest prosit.

Napovedni blok ;)
glede na to da nimamo izdelanga jingla ne mormo met reklame >:)
Drugac pa kar se kontaktnih oddaj tice, ... sam povej, verjetno to
najpametneje tocno tist teden pred dogodkom... al pa ze ta, kaj pa vem
nekoga bomo ze nasli ki ne bo zaseden in bo sel...

Lep Pozdrav
Andraz Tori