[ LUGOS-ORG ] Prijave na namestitveno delavnico na LiFe8

Nejc Novak nejc.novak at guest.arnes.si
Sat Apr 7 11:46:14 CEST 2001

ups.. ni se potrdila... ze popraljeno.

Dodana podelitev.

lp

-----Original Message-----
From: lugos-org-owner at lugos.si [mailto:lugos-org-owner at lugos.si]On
Behalf Of Miha Tomšič
Sent: Saturday, April 07, 2001 11:29 AM
To: org LUGOS
Subject: Re: [ LUGOS-ORG ] Prijave na namestitveno delavnico na LiFe8

	Hojla!

On Fri, 6 Apr 2001, Nejc Novak wrote:
> Ej.. men se zdi, da sploh se nobeden od drugi ljudi, razen nas, ni bil na
> LiFejovi strani. Na prireditve smo prijavljeni samo mi.

V bazo je registriranih okrog 45 resnih uporabnikov (brez duplikatov), kar
niti ni tako slabo, žal pa so prijave v namestitveno delavnico na 0. :(

Nejc, na strani z urnikom si kot dejstvo napisal, da bosta tam govorila
tudi župan in dekanica. A imamo že kakšno uradno potrditev? Morda česa
še ne vem? Če že vemo, bi bilo lepo, da oba napišemo s polnim imenom sicer
pa ju sploh še ne omenjajmo.

V urnik dodaj "Podelitev nagrad in zaključek prireditve" ob 17.30.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -