[ LUGOS-ORG ] prijave

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Apr 6 11:44:53 CEST 2001

On Thu, Apr 05, 2001 at 10:24:31PM +0200, Andraz Tori wrote:

> "Ce pridete na Linux Festival nam pomagajte in se prijavite na posamezna
> predavanja TUKAJ."
>
> kaj pomeni "registriraj se" se meni ni juasno, kaj sele nakljucnemu
> ubozcu...
> sploh pa se bojim da smo sistem zz gesli prezakomplicirali da bi se
> sedaj kdo pri trezni pameti prijavljal :)
>
> tole posiljam se na lugos-list, ... mogoce je tam se najvec ljudi ki so
> z sistemom prijavljanja imeli izkusnje prve vrste
>
> pa banner sam nase o Lifeu bi lahko dal gor :)))))))

No, sedaj sem se tudi jaz spravil na tisto stran... Mnja... Konqueror jo je
prikazal... Res je, obiskovalec ne ve, kje naj se prijavi. Na strani je
sicer neko obvestilo, da se na desni lahko prijavim na prireditve.

Je kdo za besedico Overkill ze slisal? :)

Do sedaj je tam prijavljeno 19 ljudi.... Emm? Zakaj tako malo? Najbrz zaradi
tega, ker je prekomlicirano se prijavit na posamezno stvar... :)

PS: Jaz se nisem prijavil... ;)