NM in wireless

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Thu Apr 5 21:58:52 CEST 2001

Hojla lugos-org,

  Ker se mi zdi (po pogovoru z Jernejem) da se pogovori okoli
  wirelessa ne premikajo v kako pozitivno smer oz. klice na Moj.net
  folk, ki ne ve tocno, kaj in kje rabimo uzurpiram mesto
  koordinatorja za wireless .. imam kontaktno stevilko, vem priblizno
  kar rabimo in sem pripravljen it enkrat naslednji teden v Novo mesto
  (preferrably torek) da vidim tocno, kako/kje naj bi zadeva stala in
  kaj je treba se postoriti.

                              GreetZ, Stojan