[ LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] kylix -- drugič

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Apr 5 16:45:38 CEST 2001

Na 05 Apr 2001 15:39:45 +0200, je Ales Kosir zapisal:

> Lazarus ni isto kot kylix: je prosti paskal, ki posnema delphi. Razlika se
> mi zdi pomembna, zato sem jo izpostavil.

Lazarus in Kylix nista isto, Lazarus si zeli biti tisto kar Kylix ze je,
le da GPL.

> Smisel poletnih sol v HSL je, da dobi projektna skupina tako velik
> softverski projekt, da ga lahko v omejem casu (2 tedna, 3 tedni) v celoti
> opravi in zakljuci. Dela se projektno: to pomeni, uporablja se vse najboljse
> inzenirske prakse, ki jih danes poznamo.

lepo, moram rect da sem bil tudi sam pred nekaj leti za drugo stranjo klopi in stvar je super.
Dejansko je ne-programerski del znanj ki si jih clovek takole pridobi
pomembnejsi od tistih 'strokovnih'.
Vsak ki razmislja ce bi se zadeve udelezil, priporocam...

> Da bi na poletni soli razvijali (kodirali?) nek ze zagnan projekt, zgresi
> prav to osnovno misel. S tem se odrecemo pripravi projekta in nacrtovanju,
> kar obicajno vzame 50 % vsega casa in kar je zelo pomembna izkusnja: to je
> obicajno prav tista razlika, ki loci dobro voden projekt od garaznega
> popoldanskega hekanja.

Ja imas cisto prav, in celo prav je tako! :) Delat dejansko projekt z
vsem kar spada zraven...

Razlog, zaradi katerega sem predlagal je znan - ker za delo na projektu,
ki ima visoko vidnost in priznanost lazje motiviras ljudi.
Biti zraven pri ustvarjanju necesa kar ves da se bo veliko
uporabljajo/koristilo in ni le akademski projekt je super filing.

sicer pa to je bil samo (slab) predlog ...

> Zato bomo tudi letos odprti za vse sugestije, kaj poceti na poletni soli v
> okviru, ki sem ga predstavil. S tem seveda spet vabim k sodelovanju vse, ki
> jih to zanima! Iscem predavatelje o kateri od zanimivih novih tehnologij in
> instruktorje, ki bi pomagali pri izvajanju. Se kdo javi?

kar se predlogov tice, bi rekel samo, da se sam najbolj spomnim bolj
ne-racunalniskih predavanj... npr o tem kako na razgovor za sluzbo in
kako si uspesno razporejati cas - se pravi ne le v globino ampak tudi v
sirino, ki nam je, racunalnicarjem, vcasih prav kronicno primankuje,
ceprav si tega morda nocemo priznati.

glede pomoci pa sorry - druge 'poletne' prioritete
ze cez leto se dosti zenem, tako da si bom poletje vzel za bolj
'dusevne' zadeve

Lep Pozdrav
Andraz Tori