RE: [ LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] kylix -- drugič

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Thu Apr 5 15:39:45 CEST 2001

> Ales: kaj pa ce bi ljudje delali na Lazarusu ? :)
> Lazarus - isto ko kylix, sam gpl
> http://www.lazarus.freepascal.org/

Lazarus ni isto kot kylix: je prosti paskal, ki posnema delphi. Razlika se
mi zdi pomembna, zato sem jo izpostavil.

> 'delali na lazarusu' = razvijali lazarus :)
> fora je da je stvar high-reward v smislu tega, ce potem to drugi res
> uporabljajo

Smisel poletnih sol v HSL je, da dobi projektna skupina tako velik
softverski projekt, da ga lahko v omejem casu (2 tedna, 3 tedni) v celoti
opravi in zakljuci. Dela se projektno: to pomeni, uporablja se vse najboljse
inzenirske prakse, ki jih danes poznamo.

Da bi na poletni soli razvijali (kodirali?) nek ze zagnan projekt, zgresi
prav to osnovno misel. S tem se odrecemo pripravi projekta in nacrtovanju,
kar obicajno vzame 50 % vsega casa in kar je zelo pomembna izkusnja: to je
obicajno prav tista razlika, ki loci dobro voden projekt od garaznega
popoldanskega hekanja.

Zato bomo tudi letos odprti za vse sugestije, kaj poceti na poletni soli v
okviru, ki sem ga predstavil. S tem seveda spet vabim k sodelovanju vse, ki
jih to zanima! Iscem predavatelje o kateri od zanimivih novih tehnologij in
instruktorje, ki bi pomagali pri izvajanju. Se kdo javi?

Lep pozdrav,
Ales