[ LUGOS-ORG ] clanek za Dolenjski list - LiFe

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Apr 3 21:26:31 CEST 2001

Na 03 Apr 2001 20:55:31 +0200, je Nejc Novak zapisal:
> Dan!
>
> Na Dolenjskem listu je blo receno, da nam navadni oglas (like banner or
> podobno) objavijo ce jim damo 100.000sit. Pa sem reku, da nam to ne pase in
> so mi rekli, da pa lahko objavijo v obliki clanka (like obvestilo, novicka)
> skupaj s slikico.
>
> Torej... iscem enga, ki bo napisal neki lepzga o nas in zraven prilepil enga
> nasga pingvincka. Za oblikovanje zadeve bo poskrbel DL.

Ce sem prav razumel stvar spada med brief novicke, se prav mora biti
kratka...
"
V nedeljo 22. aprila bo v Novem mestu potekal že 8. Linux Festival.
Vabljeni so vsi, ki si želijo karkoli izvedeti o operacijskem sistemu
prihodnosti - Linuxu. Prireditev spremljajo tudi predavanja, hkrati
bomo Linux nameščali na računalnike vsem, ki jih boste prinesli s sabo.
Nedelja 22. april. 10-18h, Visoka šola za upravljanje in poslovanje Novo
Mesto, pogled v prihodnost, VSTOP PROST, več informacij:
http:\\www.lugos.si\life
"

V kolikor se sliši preveč pretenciozno lahko izpustis "pogled
prihodnosti" :)

Pingvina naj dobi nekdo drug, napisano mora imeti tudi Linux gor...
povprecen clovek ne ve da pingvin predstavlja linux, razen ce bodo
oblikovali da se bo videlo iz kontexta... pa se to...

Lep Pozdrav
Andraz Tori