[ LUGOS-ORG ] Odpoved prejemanja poste

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Apr 29 07:45:10 CEST 2001

Na 28 Apr 2001 20:27:15 +0200, je Dezo zapisal:
> No za to "guru" listo prvic cujem ... no kaj to pomeni da jaz se ne
> morem prijavit nanjo???

Bo držalo...

Ampak, s tisto listo LUGOS formalno nima ničesar. Verjetno pa je na njej
tudi precej naših članov, ki si želijo debate na drugačni ravni...

Je pa padla ideja, da bi bilo dobro, da LUGOS poskrbi tudi za to skupino
'odjemalcev'. Morda se zdaj lahko reče (in naredi?) kakšno več na to
temo...

Mislil sem le kot nudenje informacije o obstoju, ne kot aktivno
oglaševanje.
Saj tajen pa seznam ni?

Information wants to be free...

Lep Pozdrav