[ LUGOS-ORG ] Organizatorji LiFe8 v NM, POZOR!!!

David "Bowman" Glumac bowman at k2.net
Thu Apr 19 22:17:47 CEST 2001

> Nekaj razdelilcev in kabla je ze dol, prav tako tester, ne pozabite
> nabavit baterij za tester ! Prav tako verjetno ne bi skodilo par
> UTP vticev..

Klesce (sicer bolj lame) mam jaz, tko da bojo prisle z mano. Poleg tega se
bom probal spomnit vzet se en tester in nekaj vticev... se kaj?

OTOH... mam en manjsi problem z odhodom - as in 13.30 je malo... umm..
ZGODAJ zame - pa ne zaradi spanja, ampak, kot bi rekel Borut - japiji delajo
tudi ob sobotah.
V planu sem imel odhod okoli treh... bom pa se poizkusil prilagoditi (beri:
bom se moral prilagoditi) - moji tovorcki tekom jutrisnjega dne obvesceni o
tem, vi pa tudi :)

Kar pa se mojih prehrambenih potreb tice - I need Coke, kaksna Multisola ali
petnajst jih nebi skodilo, eno steko Marlbora Ultra Light ali pa Davidoff
ultra naj se nabavi, pa kaksni Lion al pa Twix al pa kaj sorodnega. Od
alkohola je potrebna ena vodka (jagodna po moznosti, ce pa te ni pa navadna,
sam breskove ne!) in kaksen vincek (briski merlot 1998 ali 2000, lahko pa
tudi laski rizling, 1997 ali 1999), od mamil en plato cookijev.

Cist za potrebe umirjanja lokalnih nozic zna priti prav se kak hektoliter
cvicka.

Aja, a privlecem s seboj mojo zalogo Lugos majck?

LP, Bow

P.S.:
--- Spela, tole je zate, da bos vedela o cem se gre: ---

V soboto 21.04.2001 se ob 12h dobimo pred InterSparom na Viču (pri rampah
za rolerje in skejterje) in gremo najprej nabaviti, pijačo in hrano, za
organizatorje (za soboto). Sicer pa že zdaj dajte predloge, kaj naj se
nabavlja.

Ob 13:30 se dobimo na istem mestu še s tistimi, ki pridejo kasneje na
dogovorjeno mesto. In potem odrinemo proti NM.