[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Vabilo na sodelovanje

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Wed Apr 18 22:53:08 CEST 2001

Andra` Tori wrote:

> Tole smo dobili na odbor-list...

Zato bi tja lahko CC-jal tudi svoj komentar, ne?

> No tole posiljam v premlevanje
>
> ... kot društvo nas lanparty verjetno ne zanima, mi pa padeta na misel

Ali samo sam vidim veliko podobnost med Abortom, kiberpipo in lan-partyjem?
Tak lan-party bo vendar, skoraj citiram, "nedvomno povecal zanimanje
uporabnikov in kolicino kontakta z Linuxom med populacijo. Hkrati pa se
bolj poudarjam, da je kljucnega pomena, da izoblikujemo skupnost okoli
Linuxa in platformo na podlagi katere bomo lahko to skupnost obnavljali
z novimi silami. Seveda bo lan-party toliko bolj Lugosovski, kolikor vec
clanov se bo vanj vkljucevalo."  Da ne omenjam mind-sharea, ki ga bomo
tako pridobili.

Zdaj jih imamo, kajneda?
--
	Pozdrav,