[ LUGOS-ORG ] zapisnik seje z dne 17.4.2k1

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Apr 18 08:06:17 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 11:43:55PM +0200, neonatus at neonatus.net wrote:

>         - 11h IBM
>         - 13h Damjan Horvat (SAMBA)
>         - 14h IBM - predstavitev/kosilo
>         - 15h Alenka - GIMP
>         - 16h Gasper Fele Zorz - Pingo 3D

Ce ste mene skenslali, potem naj mi eden vsaj pove, da ne bom sel delat
slide-ov.

Ce je pa neonatus zajebal zapisnik, pol pa naj se en mail poslje, da je to
naredil dvakrat in ne enkrat...  xexe... ;>

Ce je pa mene kdo stel za IBM, potem se je pa zmotil, ker nisem IBM in se
nekaj casa ne bom, je pa res, da nekaj sraufam za njih... :)