[ LUGOS-ORG ] LiFe8 - par malenkosti

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Apr 15 20:09:42 CEST 2001

Na 15 Apr 2001 19:40:40 +0200, je David "Bowman" Glumac zapisal:

> Ce boma midva skupaj lahko pozabite spanje :) Vas bova celo noc zajebavala
> in pokonc drzala ;)
>

> Bow (an eevil feeling Bow, ki je cel dan lutal po portorzu ;)

si pa premrazen

Miha: ...ce bodo ze vsi spal v klubu potem daj se mene tja, nekak mi ni
do tega, da bi bil v (dragem) hotelu ali cim podobnim

drugac pa ce nas bo prevec... ah :) saj poznamo vvice iz planinskih koc
:)

Lep Pozdrav
Andraz Tori