porocilo o obisku NM

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Thu Apr 12 16:20:41 CEST 2001

Hojla lugos-org,

  Skratka, danes smo Matjaz Slak (IBM), Bostjan Muller in jaz romali v
  Novo mesto.. Najprej smo se oglasili na VSUP, kjer nas je prijazno
  sprejela dekanica (ga. Blazic), s katero smo se pomenili o sami
  prireditvi, o njihovi soudelezbi (dezurna oseba,..), Matjaz Slak si
  je zabelezil konfiguracijo prostorov, da bo znal skoordinirati
  pogostitev.
  Nato sva z Juretom Turkom sla pogledat kako je stanje z wirelessom
  in ugotovili, da bi morali iti zarek malo za ovinkom, tako da je
  potreben repeater. No, potem sem klical na Moj.net in cez eno uro
  dobil potrditev, da bo vsa oprema dostavljena (dve anteni s
  karticami in repeater), priporocili nas bodo pa tudi njihovemu
  instalaterju, katerega bo pa Lugos moral placati iz svojih sredstev
  (4500/ura , razen ce se kdo sam javi, da bo to naredil ;-). Kam se
  bo postavil repeater je se vprasanje, zaenkrat je optimalna lokacija
  prizidek Poste, za kar se bo zmenil Bostjan Blazic.

  .. that's about it.

                              GreetZ, Stojan