PRAVILA :>

jernej horvat j at aufbix.org
Thu Apr 12 13:26:48 CEST 2001

On Thursday 12 April 2001 09:01, David Klasinc wrote:

>  Jaz sem pa proti temu... Na liste bi se moralo pisati v kolikor toliko
> knjizni slovenscini. Oz niti ne knjiznji (sp?) ampak pogovorni. Kajti, ce
> bo nekdo pisal v 'ljubljanscini' mu bo, tako kot se je enkrat ze zgodilo...
> Nekdo odgovoril v prekmurscini... :)

http://www2.lugos.si/pravila.txt

.quote

PRAVILA:

- uradni jezik dopisnega seznama je SLOVENSCINA in zato upostevajte njena
  osnovna slovnicna pravila;

- uporabljajte male tiskane crke (ne "DERITE" se);

- za pisanje sporocil se "priporoca" ASCII in kodna tabela Latin-2
(ISO-8859-2),
  kodna tabela 1250 (CP1250) je sicer dovoljena, vendar nezazelena;

- ne zalite in se ne prepirajte;

- ne posiljajte sporocil, ki se ne ticejo Linuxa, Unix-a ali LUGOS-a
  (npr. reklame, "off-topic",...);

.end

--
You are confused; but this is your normal state.