[ LUGOS-ORG ] lf8 vabilo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 11 14:58:35 CEST 2001

Na 11 Apr 2001 14:25:00 +0200, je Borut Mrak zapisal:

> Bom odgovoru tako kot ce bi delal v IT oddelku ene korporacije:
>
> "Ce hocete da gre to ven jutri bi mi morali narocit prejsnji ponedeljek."

se sreca da ne dela v it oddelku ene korporacije :)
ja morda res malo pozno, ampak saj o tem smo se skoz pogovarjal :)

> Bo, vendar verjetno ne danes. Jutri, to je bistveno bolj verjetno.

Dobro, mislim, da enodnevna zamuda ne bo povzrocila ravno veliko razlike
:)

ce se pa da pa vseeno danes :) saj a nimas skripte, en cp pa en zagon
skripte pa gre :)

ma ja, saj vem kako je to.. ko je miljon majhnih stvari za narest

Lep Pozdrav
Andraz Tori