[ LUGOS-ORG ] lf8 vabilo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 11 14:18:33 CEST 2001

Na 11 Apr 2001 08:27:09 +0200, je Borut Mrak zapisal:

> In koliko od teh bo vabilo dobilo  dvakrat?

po pravici povedano, ne vem

> Naj nekdo ze prefiltrira ta seznam clanov, saj ni nobena umetnost.

Se strinjam, a trenutno (pred Life) za to ni casa, tako ali tako je
treba urediti par stvari s clani od izclanitev do iskanja tistih 9
pogresanih, ki so Missing in action.

Miha: mi lahko das tist seznam 9ih, mogoce ce naletim na nalepko da jo
ne posljem...?

Borut: evo, tale fajl ki ga pripenjam je razlicica za mail, ki naj bo
poslan vsem clanom (razen ce se je kdo explicitno pritozil, ko je dobil
prejsnji mail - borut a se je kdo?), ce se da se danes... (vkljucuje
aleseve popravke)
naslednjo sredo popoldne ali cetrtek bi pa izvedli se en 5 vrsticni
reminder :)

Ma ostja, na juris! :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori