boxen

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Tor Apr 3 19:50:26 CEST 2001

Na 03 Apr 2001 16:39:19 +0200, je Jure Pecar zapisal:

> za enkrat slab kubicni meter materiala ...

Kul, pol ni krize 2 avta bi mogla bit dost

> no, jst si ne bom mogel glih celega dopoldneva uzet, kako uro pa ze ...
> tut ni treba, da cel trop ljudi pride :)

hmm zaenkrat so se stojan, jernej in janez ponudil,

> kot obvezno opremo predlagam rokavice, ker so masine dokaj zaprasene v
> okolici ventilatorjev.

aha good to know, ne bom prisel v svoji masni opravi :)

> s temi masinami ste on your own; brez supporta, brez cesarkoli, pac
> material za na odpad :) iirc je treba najprej nextstep prepricat, da se
> zboota brez mreze (NetInfo & co) ... ce se komu da z nextstepom igrat;
> sicer so v masinah scsi diski in 30pinski ram.

aha, torej gre za nexte... jih bomo zacasno na stabu deponirali, da
ugotovimo kako z njimi :)

> se zmenimo pol nekje ob 9am pred glavnim vhodom?

tell me kje je glavni vhod in kje se da parkirat

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu lugos-org