[ LUGOS-ORG ] Fwd: linux fest

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Tor Apr 3 19:30:12 CEST 2001

Hojla Rok,

Tuesday, April 03, 2001, 4:17:40 PM, si napisal:

> V zvezi s povezavo v internet iz Ekonomske sole sporocam,
> da kar se nas tice ni problem.

> Lp, Zdenko Potočar, učitelj racunalni±tva

> ps.
> Oseba, ki pri nas skrbi za omreµje je Srečko Pader±ič (07/ 39 33 289)

Super.. strica je treba torej cimprej kontaktirati in ga seznaniti s
tem, kako mislimo mi postaviti povezavo.. najverjetneje nam bo lahko
ponudil en UTP prikljucek, na katerega gre potem prvi PC z wirelessom,
na nasi strani bo pa potem drug tak PC..

Jure T.: kako je z onima racunalnikoma ? Si jih sel kaj pogledat ?

Jernej: kako je z brezzicno opremo ?

                              GreetZ, Stojan
Famous last words - Icarus: Aaaahhhhhhhhh.

Dodatne informacije o seznamu lugos-org