boxen

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Tor Apr 3 15:37:36 CEST 2001

Na 03 Apr 2001 13:47:25 +0200, je Jure Pecar zapisal:
> ok, povedali so mi, da gre jutri dopoldne prva steka starega hardvera
> fizicno ven iz bajte. detajli se sledijo, ampak najdi nekoga, ki bi bil
> pripravljen jutri zjutraj biti nekje blizu delove stolpnice z avtom.

povej koliksna je cirka kolicina, da vem, kako velik avto pripeljat ..
:) pa se enkrat mi povej tvojo telefonsko, tocno uro itd :)

pridem osebno, pa se kak lugosovec bi bilo dobro da se pojavi...
Lugosovci: kontakt me, po moje se kaksna dva, da bo poleg delavnega
razpolozenja tudi dobra druzba :)

Jure: moj telefon je 041 515 767, ce karkoli pride kar se ne da po mailu

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu lugos-org