[ LUGOS-ORG ] Stran in StudioD

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sob Apr 7 09:14:01 CEST 2001

Na 06 Apr 2001 22:05:21 +0200, je Nejc Novak zapisal:
> Bog' dej
>
> Stran je bila glihkar azurirana. Prosim pripombe se ta vikend, tisto kar bom
> dobil med tednom bom po vecini spet popravil sele v petek. (no offence,
> ampak se, v 'rahli' stiski s casom)
>
> Tori... izpljuni kaj naj se zmenim s StudiomD. Pa povej, ce grem iskat nova
> poznanstva tudi na Krko in Maxa.

ker ne vem kaj studiod je radio al casopis tako:
ce je casopis vprasaj kaj lahko objavimo in mi bomo pripravl - najraje
bi fullcolor pomanjsano verzijo flyerja
ce je radio se probi zment za to, da bi napovedval prireditev v svojih
klasicnih napovednih blokih in, ce imajo kaksno kontaktno ali podobno
oddajo tudi kdo od nas pride z veseljem kot gost, da pove kaj vec o celi
zadevi

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu lugos-org