[Lugos-mozilla] OCSP error v Firefoxu

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Sun Jan 11 11:35:20 CET 2015

Pozdrav,

pri Firefoxu sem naletel na zoprno težavo. Nikakor mi noče odpreti tele
strani: https://vpn.telefoncek.si/

Ostali brskalniki jo odprejo, tudi SSL labs test pravi, da je OK:
https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=vpn.telefoncek.si

Težava naj bi bila v OSCP strežnikih, hec pa je, da mi commandline ukaz
pravi, da je OCSP response OK:

Response verify OK
0xdd077: good
	This Update: Jan  8 09:47:53 2015 GMT
	Next Update: Jan 10 09:47:53 2015 GMT

Zadeva se dogaja v Firefoxu 34 na Ubuntu in na Windowsih. Poskusil sem
tudi s povsem svežo namestitvijo Firefoxa (v virtualki) in je isto
(problem bi bil lahko SSL cache, ki zahteva restart browserja).

Kakšna ideja kako zadevo rešit? Na StartSSL.com mi niso znali nič
pametnega povedat...

lp, M.