[Lugos-mozilla] thunderbird - težave

Nusa nusa.vv at gmail.com
Wed Aug 11 18:39:08 CEST 2010

zdaj sam ugotovila, da ima mogoče prste vmes moj posodobljeni avast in sem
izklopila mail shield.
 zdaj lahko mejle pošiljam ne pa tudi prejemam. tokrat mi thunderbird pravi:

"na poštnem strežniku pop3 je pršlo do napake.. odziv poštnega strežnika
pop.gmail.com: ........."

Ima kdo še kakšno idejo, kaj lahko naredim?

lp,
Nuša