[Lugos-mozilla] thunderbird - težave

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Aug 11 15:16:00 CEST 2010

On Wed, 11 Aug 2010, Nusa wrote:

> Do danes sem ga brez težav uporabaljala za svojo pošto iz gmaila,
> zdaj pa naenkrat ne morem več pošiljati sporočil (prejemam jih lahko),
> pojavi se pa sporočilo:
>
> "Ne morem se povezati na strežnik SMTP smtp.gmail.com prek STARTTLS,
> saj v svojem odgovoru EHLO ne nudi STARTTLS. Prosim, preverite, da so
> nastavitve računa pravilne nato pa poskusite ponovno."

Meni to deluje. Mogoce so imeli kaksno zacasno tezavo. Ali pa imajo
razlicne streznike. V kaj se ti resi ime smtp.gmail.com? Pri meni je to
takole:

$ host smtp.gmail.com
smtp.gmail.com is an alias for gmail-smtp-msa.l.google.com.
gmail-smtp-msa.l.google.com has address 74.125.43.109

Sem pa ravno kaksna dva tedna nazaj tudi sam nekaj copral z GMailom in mi
je ostalo v spominu navodilo, da naj bi za posiljanje uporabljali SMTPS
(SMTP over SSL) na smtp.googlemail.com. Mimogrede, SMTPS uporablja port
465.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/