[Lugos-mozilla] FF pripombe

Vito Smolej smolejv at gmx.net
Fri Apr 30 16:39:06 CEST 2010

Halo Martin:

Si bom(o)  zapomnil(i)  za naslednjič. Gl
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AtLReJgaRCbAdFg5c05jNXlmU2ZWLVczdlZwN2U3VVE&hl=en

Ali si s koledarjem/sunbird, s spremembami, ki si jih pred časom
poslal,  zadovoljen?   Sporoči mi, če imaš še kakšne predloge.

V ponedeljek, 10.7, popoldne se v Kiberpipi dobim z ostalimi Mozilla
prostovoljci. Veselilo bi me,  končno se srečati tudi s Teboj - in
seveda tudi z drugimi Moziljčani -.

LP

smo