[Lugos-mozilla] FF 307 in TB20021 plus win98se

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Mar 26 17:57:41 CET 2009

Žiga '[BISI]' Sancin pravi:

> Hej Joze,
> TB 2.0.0.21 nima istega Gecka kot FF 3.0.7. TB 2.x in FF 2.x sta zadnja
> delujoca primerka za win98.
>
> lp
> bisi

Ja, fino, imata pa predzadnje popravke. Deluje mi TB 2.0.0.21 (last
shot), od kod ti torej ti čudni podatki? Zato me čudi da se zavrti (po
nameščenem KernelEX 0.36) namestitev FF 3.0.7 do konca in se šele nato
pritoži. Tako da ne govorimo več o izvirnem grehu pravzaprav, sistem ima
dodane funkcije, ki ga spremenijo v 2000/XP združljivega do neke mere,
lahko pa celo naredim rollback instalacijo. Slednje zahvaljujoč nekemu
romunskemu paketu nadgradenj, ki ga je sestavil neki nadebudni
uporabnik. Kar pride prav, ko se je že MS samoiniciativno odstranil iz
trga. Tako da XP-jev niti ne pogrešam, edino, ko je treba kaj zagnati,
in se pojavi tak malenkosten problem.

Sicer se že zabavam s KerneEx 4.0 RC 2 (izdan kak teden nazaj).... Stvar
MORA delati, stroj je pač narejen zato da dela, ne da misli, kaj bo
delal. Ko ga prekuriš, ga vržeš proč. Včasih pri meni pač dlje traja kot
pri vseh ostalih potrošniško naravnanih primerkih, ki mislijo da z večjo
potrošnjo ekološko primernejših izdelkov podpirajo Kyoto in podobne
sporazume.

Navadi se kulture v sestavljanju, Bisi - Thunderbird ni standard zanjo,
moram ravno vsakomur težit! A čmo dat na glasovanje na Glavnem?

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!