[Lugos-mozilla] Posodobitev

Rajko Pleško p.rajko at gmail.com
Tue Nov 18 20:30:36 CET 2008

Imam XP in sem odstranil Firefox že najmanj 10X in tudi zbrisal iz registra.
2.0.0.4 kot sem že zapisal mi dela normalno dokler mi ne posodobi na
2.0.0.18. Takrat se pa začne blokada. Imel sem tudi Yahoo toolbar in sem
gatudi popolnoma izbrisal, pa je še vedno isto. Firefox 3.0 pa mi ni všeč in
bom raje ostal na IE.
LP