[Lugos-mozilla] [Fwd: [USERS-SLOOO] Mozilla Thunderbird inbox ne odpre]

Robert Ludvik r at aufbix.org
Fri Mar 14 15:07:55 CET 2008

to spada verjetno sem :-)

-------- Izvirno sporočilo --------
Zadeva: [USERS-SLOOO] Mozilla Thunderbird inbox ne odpre
Imam en problem in sicer uporabljam mozillo thunderbird, inbox zasede
118mb, ko ga skopiram v local folder od mozille mi noče odpreti imenika
Prejeto, poslano pa odpre.

Računalnik sem na novo naložil z windowsim xp, po pomoti pa sem zbrisal
tudi pošto, zdaj sem jo z enim recovery programom dobil nazaj, tako
poslano kot prejeto, poslano mi normalno odpre prejeto pa ne.

Najprej piše da izdeluje datoteke na imeniku prejeto vendar potem nič od
njega.

A obstaja kaj da bi popravil datoteko "Inbox" ?

Prilagam printscreen.

lp
Damjan