[Lugos-mozilla] Firefox + Thunderbird sl lang pack

Damir ujka at email.si
Wed Jul 16 20:47:12 CEST 2008

Dne Mon, 14 Jul 2008 21:59:55 +0200 je Matej Kovacic
<matej.kovacic na owca.info> napisal:

> Pozdrav,
>
> zanima me, kako je z slovenskimi jezikovnimi paketi za Thunderbird in
> Firefox 3 v Ubuntu 8.04.
>
> Danes sem za očeta naredil default namestitev in maile iz portable TB iz
> Windows prenesel v Ubuntu (delamo prehod na Linux), vendar pa sta tako
> TB, kot tudi FF v angleščini - ostali (Gnome,...) pa je preveeno v
> slovenščino.

Uporabil sem navodila na strani:
http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable/localization

Nekak takole:
1. namestiš 'locale switcher' razširitev
( https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/356 )
2. namestiš jezikovni paket
(
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.0/linux-i686/xpi/
)
3. znova zaženeš Firefox
4. v meniju 'Tools' je zdaj nov ukaz - LANGUAGES
5. izbereš jezik in še enkrat zaženeš Firefox

Damir
--
Uporaba Operinega revolucionarnega poštnega odjemalca:
http://www.opera.com/mail/