[Lugos-mozilla] mozilla

Matjaz Horvat matjaz.horvat at gmail.com
Tue Dec 2 10:18:27 CET 2008

Robert,

Predvidevam da ne uporabljaš stare Mozille, ampak Firefox. Tako eden kot
drugi ločita mesto, kjer je shranjen sam program in kje so nastavitve in
druge uporabniške datoteke. Do tažve ponavadi pride pri slednjih, tako da
ponovno nameščanje programa ne pomaga.

Najbolje da ustvariš nov profil oz. zbrišeš mapo s starim. Ampak pazi, potem
boš izgubil vse nastavitve (zaznamke ipd.). Tako da mapo raje preimenuj in
kasneje uvozi podatke v novega.

Vse o profilih:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Profiles

LP,