[Lugos-mozilla] Nadgradnje v načinu omejenega uporabnika

Damir ujka at email.si
Sun Oct 21 13:41:20 CEST 2007

Dne Sat, 20 Oct 2007 08:37:13 +0200 je Primož Govekar
<primoz.sp77 na govekar.si> napisal:

> Nekako sem upal, da ne bo tega odgovora. Paranoično se branim vsakega rw
> v Program Files. Predvidevam, da bo Change, Read, Write, Read+Execute,
> Show content zadoščalo.

V omrežju za katerega skrbim (šola), mozillo (in FB in TB) imam nameščeno
na strežnik, a nastavitve v programih takšne, da program ne gleda za
posodobitve. Namestitev na strežniku posodabljam sam.

Še bolj paranoičen sem - navadni uporabniki nimajo rw pravic nikjer na
lokalnem disku računalnika - njihov profil se prenese iz strežnika lokalno
na ram disk. Kaj je pri današnjih 2GB v računalniku 100MB za ram disk.

lp,
Damir

--
Uporaba Operinega revolucionarnega poštnega odjemalca:
http://www.opera.com/mail/