[Lugos-mozilla] pozabljivi Thunderbird

Roman Maurer roman.maurer at hermes-softlab.com
Tue Jan 9 09:41:53 CET 2007

Srečno novo leto!

Zadnje čase se mi dogaja, da Thunderbird 1.5.0.9 pozabi, da je že kdaj
naredil povzetek vsebine imenika (saj veste - datoteko .msf, ki mu
omogoča hiter prikaz vsebine, ko klikneš imenik).  Posledično:

  a) občasno (dokaj pogosto) ko kliknem imenik, traja precej časa,
     da si naredi datoteko s povzetkom; in

  b) filtri sporočil razvrstijo sporočila iz imenika Prejeto v druge
     imenika, nato pa teh sporočil ne najdem, ker ni povzetka in
     imeniki niso krepko izpisani.

Sploh b) je precej moteče, ker lahko spregledaš nujno sporočilo.

Približno v istem času se mi je tudi začelo dogajati, da je težil nekaj
v zvezi s tem, da ne more zapisati datoteke adresarja.  Ne vem ali je to
povezano s prvim problemom.

Ali kdo ve, kaj bi to lahko bilo?
--
	Pozdrav,