[Lugos-mozilla] FF2 in ICA

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Wed Jan 3 14:13:46 CET 2007

Hej Robert,
tole je bila dokaj nepremisljena poteza v zadnjih razvojnih izdihljajih
pred string-freezom, ki pa je bila decembra popravljena... Pocakaj na
Firefox 2.0.0.2 (najbrz prvi teden v februarju) ali namesti nightly -
enostavnejse resitve v obliki extensiona za ta problem namrec ni.
Enak problem je viden tudi v Thunderbird 2 Beta1, ce je slucajno kdo
testiral in si razbijal glavo ob shranjevanju... Tudi v primeru tbja je
to odpravljeno (pocakajte na Beta2 ali poskusite nigthly).

lp
bisi