[Lugos-mozilla] Privzeti vir novic v Firefoxu 2.0

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Sep 13 13:23:53 CEST 2006

Hm, jaz bi to poslal na ProPlus in RTVSLO. Morda lahko naredijo vsaj
reklamo v času izida Ff2.0 (recimo dva tedna banner), če že kasneje ne?
Počakajmo na odziv, potem se odločimo. Če se nihče ne bo odzval, bomo
naredili anketo za člane tega poštnega seznama. Lp, m.
****

Spoštovani,

pri slovenjenju nadvse priljubljenega odprto-kodnega brskalnika Firefox
smo pred sprejemom odločitve, kateri vir novic RSS bi vključili v nove
poslovenjene različice Firefox-a (od 2.0 naprej), saj so nas iz STA d.d.
obvestili, da njihov vir novic, doslej vključen v Firefox, v bližnji
prihodnosti ne bo več brezplačen.

Med možnimi izbirami se nam zdi nadvse zanimiv ravno vaš vir novic,
zanima pa nas, če lahko v primeru vključitve v Firefox pričakujemo, da
boste občasno (ali vsaj ob izidu Firefox-a 2.0) brezplačno na svojih
straneh vključili kakšno pasico (banner) s povezavo na stran za
brezplačen prenos brskalnika.

Brskalnik Firefox je zelo razširjen in priljubljen tudi v Sloveniji, na
različnih operacijskih sistemih; z vključitvijo vira novic v namestitev
in ob morebitnem klikanju uporabnikov na posamezne novice pa se s tem
povečuje obisk portala ponudnika novic. Želimo si, da bi v zameno za
vključitev vključeni portal na vsaj simboličen način širil vedenje o
najbolj varnem spletnem brskalniku ...

V upanju na obojestransko koristno sodelovanje Vas najlepše pozdravljam!

Aleks Reinhardt
vodja slovenjenja izdelkov Mozilla.org

*****
Aleks Reinhardt pravi: