[Lugos-mozilla] Privzeti vir novic v Firefoxu 2.0

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Sep 11 16:12:46 CEST 2006

Zdravo,

pa je napočil dan, ki smo ga vsi nestrpno čakali. :D

Namreč, STA se je odločila, da bodo do konca leta predvidoma okleščili svoj
javno dostopni servis, tako da bo namesto polnih povzetkov prikazanih samo
100 do 200 znakov vsake novice.

To verjetno ni najboljše za uporabnike Firefoxa, tako da bi mogoče spet načeli
debato o tem, kateri vir novic naj vključimo. (Za referenco prejšnje debate:
<http://liste2.lugos.si/pipermail/lugos-mozilla/2005-June/thread.html>)

Seveda je STA še vedno ena od možnosti, saj je eden glavnih namenov privzetega
vira RSS to, da se funkcionalnost demonstrira - to je, da uporabnik sploh
vidi, kako RSS deluje.
Je pa res, da, če lahko vključimo bolj funkcionalno demonstracijo, ne vem,
zakaj tega ne bi storili.

Predvidevam, da bo spet debata med RTVSLO in 24ur.com. Kar se mene tiče,
glasujem za RTVSLO, pa ne iz kakšnih globokih razlogov, pač pa preprosto
zato, ker mi je 24ur.com grozljivo antipatična stran.

Če ima kdo kakšen dober argument, prosim, čimprej na plano z njim. :D
O zadevi bi se morali odločiti TAKOJ - dobro bi bilo, da že jutri napišem
email na izbrano stran, če nam dovolijo vključitev. (Za rezervo - STA nam jo,
saj so me na nove dogodke opozorili ravno v svojem dovoljenju.)