[Lugos-mozilla] Slovenski prevodi

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Mar 25 20:28:47 CET 2006

1. Kolikor vem, builda nekaj za FF BISI (predvsem razne razširitve),
glede prevodov je glavni Aleks.
2. Jaz sem našel po ftp  tole, ampak se slovenščina nekam malo notri
pojavlja: <ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/l10n/lang/>
Nadstrani so še morda uporabne, ampak stare tako kot ta. Svetujem trunk
repozitorije.

Vprašaj Aleksa.

--
Lep pozdrav!