[Lugos-mozilla] Namestitev slovenskega črkovalnika za TB 1.5

Andrej.Hocevar at LPP.SI Andrej.Hocevar at LPP.SI
Fri Mar 24 06:59:17 CET 2006

Na delovni postaji winXP je prijavljen uporabnik, ki ima uporabniška
dovoljenja (User).
Ko sem želel namestiti slovenski črkovalnik ni javil nobene napake.
Ko ga želim izbrati, ga ne vidim oz. se ni namestil. Če to naredim pod
administratorjem zadeva deluje.

Ali ima kdo idejo kako ga namestiti ne da bi bilo potrebno administratorsko
geslo?

Poizkušal sem tudi z namestitvijo preko command line, pa s spodnjim ukazom
ne gre.
(Thunderbird -install-global-extension d:\down\spell-sl.xpi)

LP Andrej

To sporočilo je preveril F-Secure Anti-Virus za Microsoft Exchange v LPP
d.o.o..
Za več informacij se lahko obrnete na http://www.kabi.si/si21/fsav ali na
http://www.F-Secure.com/