[Lugos-mozilla] Firefox & Thunderbird 2 nightly

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Jul 4 15:43:20 CEST 2006

Živijo,

ja, 'dodatna funkcionalnost' je res precej neeleganten izraz. V originalu je
'Add-ons', ampak problem je v tem, da sta oba izraza, ki se ju spomnim in ki
bi lahko to označevala, že zasedena:
- razširitve so extensions
- dodatki so plugins

Morda je 'dodatne (z?)možnosti' boljši izraz; samo če bi našli kakšnega
elegantenjšega, bi bilo to še bolje.

Hvala za testiranje! :)