[Lugos-mozilla] Firefox & Thunderbird 2 nightly

Borut Golob borut.golob at uni-mb.si
Tue Jul 4 07:54:51 CEST 2006

Jaz sem namestil na Win XP, SP2, preko starega programa in nastavitev,
zaenkrat dela BP. Le  v "Dodatni funkcionalnosti" sem moral spremeniti
najvišjo številko različice, da jo je namestil.
Pri prevodih še nisem našel napak, le "Dodatna funkcionalnost" mi zveni
malo debelo. "Razširitev" je res neposreden prevod "Extension", morda pa
bi zadoščalo samo "Dodatki", ali pa popoln prevod "Dodatne zmožnosti"

LP, Borut

Aleks Reinhardt pravi: