Re: [Lugos-mozilla] Vprašanje

Eva Tusar etusar at gmail.com
Tue Feb 21 22:30:23 CET 2006

Ha .... zakon sm ... Tile vasi nasveti niso pomagal :) Pojma ne vem kako mi
je ratal, ampak sm pogledala mal po start meniju in kao je nek safe mode bil
... sm tam mal poklikala, so bila ene tri okencka za poklukat, sm poklukala
sam eno neki v zvezi z orodnimi vrsticami ... Evo me, poklikam, dam zazeni
... in juhuuuuuu ..spletno iskanje je omogoceno .. zbrisem safe mode FF in
zazenem lisicko .... vse dela.

Hvala za vse nasvete! Mogoce se se kdaj slismo! :)

LP,
Eva