[Lugos-mozilla] Google search je slovenski, ne glede na izbran jezik

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sat Aug 5 23:10:59 CEST 2006

Zivijo,

Google izvaja IP-lookup, da preveri, odkod je dolocen naslov IP. To privzeto
delovanje lahko spremenite prek nastavitev v Googlu samem: pri rezultatih
kliknite povezavo 'Nastavitve' in spremenite privzeti jezik v anglescino.
(Ceprav ste to morda ze storili na google.com, je google.si druga domena in
do ustreznega piskota s shranjenimi nastavitvami nima dostopa.)

Zadeva, kolikor vem, nima veze z brskalnikom.