[Lugos-mozilla] FF/TB 1.6a1sl etc.

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Sep 30 15:10:38 CEST 2005

Pozdrav!

Naložil sem si tole (včeraj):

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; sl; rv:1.9a1) Gecko/20050913
Firefox/1.6a1 ID:2005091311
(plus menda identičen TB)

Zgleda kar stabilen (po slabem dnevu testiranja na meni že od prej
znanih straneh - edini prekrškar je Customize Google [ali Google sam,
benti], ki je pričel tlačiti noter oglase kot nor), le razširitve sem si
prekvačkal z Nightly Tester Tools 0.7.9.3. Prime vse in lepo namesti
tudi Flash preko spleta - kot v M$ Explorerju - no tu bi lahko zahteval
lokalno prijavo (linux, zavoljo varnosti - tudi ostale razširitve).
Edino eno manjšo napakico sem opazil (GUI, meni ob zapiranju programa -
čiščenje zasebnih podatkov), vendar me ne moti in sem povsem zadovoljen.

Zakaj mi TB javlja da je 1.0+? Gradnja je 20050815, kar smrdi na stari
DP2/TB. ko sem ga zbrisal, prevozil s tako imenovanim 1.6a1 (z arkom).
Je kdo morda pozabil kaj naresti v install.rdf ali tam nekje? No ja, še
vedno dela vse povsem bp in tipi topi. Vsaj to, grenčica pa ostane.

Lep dan,

Jože

--

P.S. My dear haters. Go /dev/null/ together with your responses.