[Lugos-mozilla] FF/TB nadgradnja

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Sep 27 14:53:23 CEST 2005

Veš,

samo od sebe dela bolj malo stvari - zaznamki zagotovo. Ko sem na 80%
enega projekta, ne bi rad za....l preostalih 20% zaradi nove različice
brskalnika. Elektronska pošta mi je tu bolj pomembna - kot sem že dejal
iščem alternative. Morda arhiviranje delom chrome-a tja in nazaj?

lp,

Jože

Matjaz Horvat pravi: