[Lugos-mozilla] Deer Park sl-SI za Linux

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Sep 4 00:50:56 CEST 2005

sorry Leon, je zastalo v osnutkih...

Uporabljam prav omenjeno Aleksovo gradnjo in nimam pripomb, niti čez
namestitev v linuxu.

Velja standardno dodati še spell_sl.xpi
<http://dictionaries.mozdev.org/installation.html>. Tak je dobra
prehodna rešitev za domače mojstre do FF 1.5 - 1.0.6 ima že nekaj resnih
hroščev, ki jih baje ne bodo odpravljali - nekaterih tudi ne bo mogoče.

Prav tako z veseljem uporabljam razširitev Tab Mix Plus, ki bi ga že
lani lahko vključili v kodo. Veliko boljši je od navadnega Tab Mix.

lp, Jože

Leon Zobec pravi: