[Lugos-mozilla] hrošček

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Oct 29 01:05:51 CEST 2005

Hrošček številka 2, iskan kot hudič, verjetno odpravljen.

Tiskanje, firefox, fedora core 2+.

Sindrom: prazna stran ali prazna stran pred izpisom v firefoxu 1.6a1.
Drugi programi delajo ok.
Za: firefox & Pingo 3.1, najbrž tudi za ostale Fedorine derivate.
Rezultat: zaostali posli iz firefoxa in ostalih programov se natisnejo.
Domnevni vzrok: neurejena dovoljenja, verjetno v Gnome, lahko tudi
napaka v firefoxu.

1. Pripravi nekaj škart papirja.
2. Prijavi se kot root (lahko pa tudi poženeš upravljalnik z ukazom su)
in odpri Gnome upravljalnik tiskanja in omogoči nazaj tiskalnik (toliko,
da ne bo ikonica prečrtana).
3. Pobriši nezaželen posle, saj imaš vse pristojnosti.
4. Zapri upravljalnik.
5. Odjava in ponovna prijava kot navaden uporabnik.

Prosim vas, da zadevo stestirate in poveste ali je rezultat enak, preden
potrdim zadevo na bugzilli.

Fino se imejte,

Jože

Aleks Reinhardt pravi:
> Zivijo,
>
> res, hvala. Na koncu stringa je manjkal </ul>, zato XML ni bil veljaven.
>

> Lokalizirane razlicice bodo menda na voljo, ampak ne ravno kot release
> candidates, ker jih je treba pregledati za skladnost s Trade Mark Policy. :)
>
> LP,
> Aleks

P.S. My dear haters. Go /dev/null/nullify/yourself together with your responses. Your beloved nullifier.