Re: [Lugos-mozilla] Mozilla Thunderbird in šumniki...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 19 17:56:49 CEST 2005

Se da - kot sem opisal prvič (pardon N.N. za  prejle, pomota ni bil FF,
TB je bil).  Torej:

desni klik na lastnostih imenika in izbereš željeni nabor znakov. Če boš
prezrl nastavitve samozaznavanja (to pomeni tista edina obkljukana
možnost), boš imel same težave. Res ti bo preskakovalo, temu se pač ne
moreš izognit - odvisno je tudi s kom komuniciraš in kakšnih manir je
oni X.Y. na drugi strani kabla.

Ah, N.N. se kiti s tujim perjem... . Kako lepe manire.

Pozdrav,

Jože

Gorazd Bau pravi:
> Hvala za nasvet...
>
> Težava je očitno v tem, da ne glede na to, da sem nastavil na
> kodiranje iso-8859-2 mi vedno preskoči na kako drugo kodiranje,
> najraje na Windows-1250, tako, da neprestano popravljam na iso, a
> očitno brez posebnega uspeha. Se da zadevo kako "fiksirat" na iso?
>
> Hvala in lp
>

> Gorazd

P.S. My dear haters. Go /dev/null/ together with your responses.