Re: [Lugos-mozilla] Mozilla Thunderbird in šumniki...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 19 16:25:35 CEST 2005

Ave Imperator!

Bi te veliko raje videl mirnega med alfa ali beta testerji in na
Bugzilli, ne pa da tu seješ zmedo in delaš kraval brez potrebe.

Natanko take težave kot jih je Gorazd opisal, sem imel ob nadgradnji z
FF 1.0.2 na FF 1.0.4 in še enkrat kasneje, ni težko uganiti verzije. Kar
je daleč nazaj in zame že passé, je zanj huda muka. Dodati moram le še
to, da če sporočil ni sproti brisal s poštnega strežnika, naj jih
ponovno prevzame in dobil jih bo v primernem kodiranju.

Mimogrede, Xerces8 (zelo pogumno in kredibilno, zastonjkarski strežnik,
brez imena in priimka - sicer je to danes trend, tako da prej bravo kot
bu), preberi si navodila za to listo na strani
<http://www.lugos.si/drustvo/dopisniseznami/> in se začni na njem
pogovarjati v materinem jeziku v iso-8859-2. Sicer sile ni, zaželeno pa
je. Meni osebno (in še komu najbrž tudi ne) se namreč ne odpošilja vsega
v drugem ali tretjem kodiranju, če je že bilo kodirano enkrat v enem
kodiranju, zato so mi taki nadležneži (oprosti izrazu, to je dejstvo)
preprosto zoprni. Če si ne znaš nastaviti odjemalca, je hudo, sile pa še
ni. Potrudi se.

Pozdrav,

Jože

xerces8 pravi:
> Spomni se zadnjega nasveta za "delovanje sumnikov" in ga naredi nazaj,
> kot je blo.
>
> (saj mas windows XP, a ne?)

P.S. My dear haters. Go /dev/null/ together with your responses.