Re: [Lugos-mozilla] Mozilla Thunderbird in šumniki...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 19 10:35:46 CEST 2005

Najbolje vidno v iso-8859-2.

Naši krilati znaki imajo to smolo, da so vsebovani v kar nekaj
standardih. Da jih nekaj navedem:
- utf- 8 in iso-8859-2, splošno priznana,
- cp 1250 in cp 852, omejena le na DOS/windows svet, slednji (cp852) je
tudi zelo zastarel.
- da ne omenjam tudi sedembitnega razporeda yuscii, kasneje domoljubno
preimenovanega v sloscii/croscii .... .

Torej, razlogov za zmedo je precej. V brskalniku nastavi kar vse, ki ji
tam najdeš s prednostjo na tvojih preferencah - bolje se ti bo tam
godilo. Kar se tiče TB-a, pa ima ta sposobnost, da sprejema pošto v
kateremkoli naboru znakov, odda pa jo (mešane nabore) v utf-8. Pri tem
lahko poljubnem imeniku nastaviš poljuben nabor znakov in zadeve dalje
urediš s sporočilnimi pravili (filtri).
Glej le, da v Prejeto ne boš imel striktne nastavitve na en in edini
nabor znakov - torej da ne boš z nastavitvijo tam preprosto povozil
naborov v sporočilih (desni klik na imenik, Lastnosti...., Privzeti
nabor znakov, polje Uporabi privzeti nabor za vsa sporočila.... pustiš
prazno, neobkljukano). Isto velja tudi za podimenike. Deloma to problem
reši - težava pa vedno tudi ni na tvoji  strani. Tudi drugi si morajo
urediti zadeve.

Pozdrav,

Jože

Gorazd Bau pravi:
> Spoštovani,
>
> Imam težavo z nastavitvami Mozillinega poštnega odjemalca Thunderbird.
> Nikakor ne moren nastaviti nastavitev v odjemalcu, da bi mi vedno
> prikazoval/izpisoval šumnike v sporočilih, ki jih ali pošljema ali
> prejmeme. Ko, recimo, sporočilo pišem, takrat se vidi, ampak takoj, ko
> se sporočilo zapiše v mapo Sent Items, se recimo Ž/Š/Č ne vidi kot
> tak, ampak ga zamenja kak drug znak.
>
> Kako lahko odpravim to "napako"?
>
> Hvala za pomoč in lep pozdrav.
>

> Gorazd Bau

P.S. My dear haters. Go /dev/null/ together with your responses.